/ Veelgestelde vragen Mijn Implantaat App
Veelgestelde vragen over de Mijn Implantaat App
Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen rondom de Mijn Implantaat App. Ben je opzoek naar de veelgestelde vragen rondom tandimplantaten en de behandeling? Je vindt ze op deze pagina.
De ‘Mijn Implantaat’ app begeleidt jou door de gehele behandeling heen. Van informatie over wat je te wachten staat tot het bijhouden van je herstel. Alles wat je moet weten over je behandeling staat in de app en is altijd te raadplegen.
Nee, de “Mijn Implantaat” app is gratis in het gebruik.
De ‘Mijn Implantaat’ app maakt gebruik van push notificaties zodat je een melding krijgt als jouw behandelaar je ergens op wil attenderen. Denk hierbij aan een herinnering om een bepaalde handeling te verrichten, een vragenlijst te beantwoorden of je herstel bij te houden met advies voor jouw situatie.
We raden je aan om de push notificaties aan te zetten zodat je niks vergeet. Wil je weten waar je de instellingen van de push notificaties kan wijzigen in de app? Volg dan onderstaande stappen:
- Open de app en klik op het persoon icoon rechtsonder in het startscherm
- Ga naar ‘Meldingen’
- Hier kun je de push meldingen aan- en uitzetten door op de ronde knop te tikken
- Ga naar het ‘Instellingenscherm’ van je telefoon
- Klik op ‘Berichtgeving’
- Kun je de instellingen van de berichtgeving/push notificaties zelf aanpassen
- Ga naar ‘Instellingen’ en selecteer ‘Apps’
- Klik op de ‘Mijn Implantaat’ app
- Scroll naar beneden en klik op ‘Meldingen’
- Klik op de schakelaar om de meldingen uit te zetten
- Klik rechtsonder op het persoon icoon
- Ga naar ‘Mijn profiel’ om een overzicht van jouw afspraakdata te zien
- Selecteer ‘Wijzigen’ bij de afspraak die je wilt aanpassen en kies de juiste datum
Deze functie zorgt ervoor dat je zelf kunt bijhouden welke informatie je wel hebt gelezen en welke nog niet. Als je de pagina markeert als gelezen, is het nog steeds mogelijk om op elk gewenst moment de informatie op deze pagina terug te lezen.
Als je de pagina niet markeert als gelezen, zal deze pagina in het Vandaag overzicht blijven staan ter herinnering.
De ’Mijn Implantaat’ app verwerkt persoonsgegevens namens jouw behandelaar. Dit betekent dat jouw behandelaar verantwoordelijk is voor welke persoonsgegevens worden verwerkt en voor welke doeleinden. Jouw toestemming is echter altijd vereist voor de verwerking van gegevens over jouw gezondheid. Deze toestemming vragen wij altijd in de app. Zonder toestemming is de app niet te gebruiken.
Neem bij medische vragen altijd contact op met jouw behandelaar. Hij of zij kan je het beste adviseren in jouw specifieke geval en aan de hand van jouw patiënten gegevens. De ’Mijn Implantaat’ app is een hulpmiddel en stelt géén diagnose of stelt géén eigen behandelplan voor. Dit doet jouw behandelaar en je gebruikt de ‘Mijn Implantaat’ app om die behandeling zo goed mogelijk te kunnen volgen.
Het is nodig om een account aan te maken voor de ‘Mijn Implantaat’ app zodat jouw gegevens opgeslagen kunnen worden. Daarnaast is het account ook van belang bij de koppeling je behandelaar.
Je kunt de app gebruiken vanaf het moment dat je een behandeling overweegt tot je volledig hersteld bent van die behandeling. Elke stap daartussenin wordt in de app uitgelegd.
Vervelend dat je problemen hebt. Je kunt het beste contact met ons opnemen via de mail (info@mijnimplantaat.nl). Vertel ons wat er misgaat en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
De zorgcode om in te loggen in de app is Mijnimplantaat. Normaliter geeft jouw behandelaar deze zorgcode bij jouw (eerste) consult.